ارتباط پرخاشگری با طول انگشت
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 20:27 :: نويسنده : مهدی پارسا

بر اساس پژوهش دانشمندان، طول انگشت می‌تواند احتمال بروز پرخاشگری را در مردان و نه زنان نشان دهد. بچه‌هایی که انگشت انگشتری درازتری دارند در آزمون‌های ریاضی نمرات بالاتری نسبت به آزمون‌های ادبی و شفاهی به دست می‌آورند‌، در حالیکه بچه‌هایی که انگشت اشاره بلندتری دارند، برعکس در آزمون‌های شفاهی یا خواندن و نوشتن نمرات بالاتری از آزمون‌های ریاضی به دست می‌آورند.
 در عین حال، بر اساس پژوهش های دانشمندان، افرادی که انگشت انگشتری‌ طولانی‌تر از انگشت اشاره دارند، بیشتر در معرض آرتروز (استئوآرتریت)‌ قرار می‌گیرند.
در عین حال، بر اساس پژوهش های دانشمندان، افرادی که انگشت انگشتری‌ طولانی‌تر از انگشت اشاره دارند، بیشتر در معرض آرتروز (استئوآرتریت)‌ قرار می‌گیرند.
یک بررسی در سال 2004 که نتایج آن در مجله زیست‌شناسی آمریکا منتشر شده بود نیز نشان داد که هر چه برخی از بخش‌های جفتی بدن نامتقارن‌تر باشند - مثلا یک گوش یا پنجه پا از دیگری بزرگتر باشد - احتمال بیشتری هست که آن شخص در هنگام تحریک‌شدن علائم پرخاشگری را از خود نشان دهد.
"زینپ بندرلیوگلو" از دانشگاه ایالتی اوهایو در این باره می‌گوید:‌ "عوامل استرس‌زا در حین بارداری - مانند عدم رعایت بهداشت یا سیگار - به عدم تقارن بخش‌های بدن منجر می‌شوند. همین عوامل استرس‌زا بر رشد دستگاه عصبی مرکزی که تکانه‌های روانی و پرخاشگری را کنترل می‌کند، تاثیر می‌گذارند". او گفت‌: "گرچه عدم تقارن بخش‌های بدن علت پرخاشگری نیست، اما این دو خصوصیت تحت تاثیر عوامل مشابهی در حین بارداری هستند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه